امروز: پنج شنبه 09 فروردين 1403 برابر با 28 مارس 2024

«ناظم دباغ» با خانم «مایرا کوپرز» معاون نماینده «یونامی» در ایران دیدار کرد

«ناظم دباغ» نماینده حکومت اقلیم کردستان عراق در تهران، با خانم «مایرا کوپرز» معاون نماینده «یونامی» بخش عراق در ایران؛ تحت عنوان «هیئت مساعدت سازمان ملل متحد UN برای عراق»، گفت‌وگو کرد.

خانم «مایرا کوپرز» معاون نماینده «یونامی» UNAMI بخش عراق در ایران؛ تحت عنوان «هیئت مساعدت سازمان ملل متحد UN برای عراق»، امروز سه‌شنبه 7 مارس 2023 (16 اسفند ماه 1401) از دفتر نمایندگی حکومت اقلیم کردستان عراق بازدید کرد و مورد استقبال «ناظم عمر دباغ» نماینده حکومت اقلیم کردستان عراق در تهران، قرار گرفت. 

در این دیدار، دو طرف به طور کلی در مورد وضعیت و آخرین تحولات منطقه و روابط میان حکومت اقلیم کردستان، عراق و ایران و به صورت ویژه هم درباره طبیعت، آب و هوا، مراسم نوروز و سال نو در اقلیم کردستان به گفت‌وگو پرداختند.

در بخش دیگری از این جلسه، «ناظم دباغ» نماینده حکومت اقلیم کردستان عراق در تهران، از تلاش‌ها و همکاری‌های «یونامی» از زیر مجموعه‌های سازمان ملل متحد UN در عراق و همچنین سفرهای مداوم آنها به اقلیم کردستان و میانجی‌گری میان عراق و اقلیم تشکر و قدردانی کرد و در ادامه از سخنانش، خواستار تقویت و گسترش روابط میان «یونامی» UNAMI و حکومت اقلیم کردستان شد.

آخرین اخبار

گزارشات پر بازدید

حالت های رنگی