امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

«ناظم دباغ» با مسئول بخش خاورمیانه و میانه عراق در وزارت امور خارجه ایران دیدار کرد

«ناظم دباغ» نماینده حکومت اقلیم کردستان عراق در تهران، با دکتر «موسی طباطبایی» مسئول بخش خاورمیانه و میانه عراق در وزارت امور خارجه ایران، گفت‌وگو کرد.

دکتر «موسی طباطبایی» مسئول بخش خاورمیانه و میانه عراق در وزارت امور خارجه ایران، امروز سه‌شنبه 21 دسامبر 2022 (30 آذر ماه جاری) از دفتر نمایندگی حکومت اقلیم کردستان عراق در تهران بازدید کرد و مورد استقبال «ناظم عمر دباغ» نماینده حکومت اقلیم کردستان عراق در ایران و «سلام رشدی» معاون نماینده حکومت اقلیم کردستان در تهران، قرار گرفت. 

در این نشست، دو طرف در مورد وضعیت و آخرین اتفاقات و تحولات منطقه به طور کلی به گفت‌وگو پرداختند و به صورت ویژه هم در مورد روابط میان حکومت اقلیم کردستان و عراق و ایران، بحث و تبادل‌نظر کردند. 

 در بخش دیگری از این جلسه، «ناظم دباغ» نماینده حکومت اقلیم کردستان در تهران، در مورد مسائل و مشکلات دانشجویان اقلیم کردستان در کشور ایران؛ سخنانی ایراد کرد و در ادامه سخنانش همچنین درباره مشکلات هموطنان اقلیم کردستان که برای معالجه به ایران سفر می‌کنند و با آن روبرو می‌شوند؛ توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه این نشست، دکتر «موسی طباطبایی» مسئول بخش خاورمیانه و میانه عراق در وزارت امور خارجه ایران، قول مساعدت و همکاری داد که مسائل و مشکلات دانشجویان اقلیم کردستان در ایران و همچنین هموطنان اقلیم کردستان که برای معالجه به ایران سفر می‌کنند را پیگیری می‌کند و آنها را برطرف می‌نماید.

آخرین اخبار

گزارشات پر بازدید

حالت های رنگی