امروز: سه شنبه 29 اسفند 1402 برابر با 19 مارس 2024

«ناظم دباغ» با «لوریس رومرو دیاس» کنسول سفارت اسپانیا در تهران دیدار کرد

«ناظم دباغ» نماینده حکومت اقلیم کردستان عراق در تهران، با «لوریس رومرو دیاس» کنسول سفارت اسپانیا در کشور ایران، گفت‌وگو کرد.

لوریس رومرو دیاس» کنسول سفارت اسپانیا در ایران، ساعت 11 قبل از ظهر روز سه‌شنبه 9 آگوست 2022 (18 مرداد ماه 1401) از دفتر نمایندگی حکومت اقلیم کردستان عراق در تهران بازدید کرد و مورد استقبال «ناظم عمر دباغ» نماینده حکومت اقلیم کردستان عراق در ایران و «سلام رشدی» معاون نماینده حکومت اقلیم کردستان در تهران، قرار گرفت. 

در این نشست، در مورد وضعیت و آخرین اتفاقات و تحولات منطقه و روابط حکومت اقلیم کردستان و عراق و تشکیل دولت جدید در عراق؛ به گفت‌وگو پرداختند. 

در بخش دیگری از این جلسه، دو طرف با اشاره به اهمیت تفاهم و هم‌نظر بودن همه گروه‌ها و احزاب سیاسی در اقلیم کردستان، در مورد انتخابات زودهنگام؛ بحث و تبادل‌نظر کردند.

در ادامه این نشست، «ناظم دباغ» نماینده حکومت اقلیم کردستان عراق در تهران، تأکید کرد که همه گروه‌ها و احزاب سیاسی در اقلیم کردستان، در مورد انتخابات عراق؛ هم‌نظر هستند و در بخش دیگری از سخنانش، خواستار تقویت و گسترش روابط میان کشور اسپانیا و حکومت اقلیم کردستان شد.

آخرین اخبار

گزارشات پر بازدید

حالت های رنگی