امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

«ناظم دباغ» و «سلام رشدی» در تهران با «محمد حاجی محمود» دیدار کردند

«ناظم دباغ» نماینده حکومت اقلیم کردستان عراق در تهران و «سلام رشدی» معاون نماینده حکومت اقلیم کردستان در ایران، با «محمد حاجی محمود» دبیرکل حزب سوسیالیست دمکرات اقلیم کردستان، گفت‌وگو کردند.

«ناظم دباغ» نماینده حکومت اقلیم کردستان عراق در تهران و «سلام عارف رشدی» معاون نماینده حکومت اقلیم کردستان در ایران، به همراه «امجد باباحاجی»، «هیوا رسول رشید»، «فخرالدین عزیز» و «لقمان لطیف» از اعضای دفتر نمایندگی حکومت اقلیم کردستان عراق در تهران؛ روز پنجشنبه 30 ژوئن 2022 (9 تیر ماه 1401) به دیدار «محمد حاجی محمود» دبیرکل حزب سوسیالیست دمکرات اقلیم کردستان در محل اقامتشان در شهر تهران رفتند و با همدیگر به گفت‌وگو پرداختند.

هدف از این نشست، در ابتدا دیدار مسئولان و اعضای دفتر نمایندگی حکومت اقلیم کردستان عراق در تهران با «محمد حاجی محمود» دبیرکل حزب سوسیالیست دمکرات اقلیم کردستان بود و در ادامه جلسه، به طور کلی در مورد وضعیت عراق و منطقه خاورمیانه و به صورت ویژه، درباره اقلیم کردستان، بحث و تبادل‌نظر کردند.

مدت چند روز است که «محمد حاجی محمود» دبیرکل حزب سوسیالیست دمکرات اقلیم کردستان، به شهر تهران، پایتخت کشور ایران سفر کرده است.

آخرین اخبار

گزارشات پر بازدید

حالت های رنگی