امروز: جمعه 10 فروردين 1403 برابر با 29 مارس 2024

«ناظم دباغ» با هیئت عالي دانشگاه پیام نور ایران گفت‌وگو کرد

«ناظم دباغ» نماینده حکومت اقلیم کردستان عراق در تهران، با دکتر «ابراهیم تقی‌زاده» رئیس دانشگاه پیام نور ایران و هیئت عالی همراه، دیدار کرد.

هیئت عالي دانشگاه پیام نور ایران به ریاست دکتر «ابراهیم تقی‌زاده» به همراه دکتر «وحید افشین‌مهر» رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران، روز ‌شنبه 3 سپتامبر 2022 (12 تیر ماه 1401) از دفتر نمایندگی حکومت اقلیم کردستان عراق در تهران بازدید کردند و مورد استقبال «ناظم عمر دباغ» نماینده حکومت اقلیم کردستان عراق در ایران قرار گرفتند.

دکتر تقی‌زاده در ابتدای این نشست، برای این دیدار و گفت‌وگو ابراز خرسندی کرد و خواستار ادامه روابط و دیدارهای علمی و آکادمیک فی‌مابین شد و در ادامه سخنانش؛ در مورد دانشگاه پیام نور، وظایف و مسئولیت‌های آن، دانشجویان خارجی و ایرانی و همچنین سطح تحصیلات عالی در کشور ایران نکاتی را ابراز داشت.   

در بخش دیگری از این دیدار، رئیس دانشگاه پیام نور ایران؛ همچنین در مورد پذیرش دانشجویان اقلیم کردستان در دانشگاه پیام نور ایران و همکاری علمی و تحقیقات آکادمیک با وزارت آموش عالی و دانشگاه‌های اقلیم کردستان سخنانی ایراد کرد.  

در ادامه این نشست، دکتر تقی‌زاده از نماینده حکومت اقلیم کردستان عراق در تهران درخواست کرد که در این زمینه، مساعدت لازم را مبذول فرماید و در این کار مهم و آکادمیک، آنها را یاری رساند.

آخرین اخبار

گزارشات پر بازدید

حالت های رنگی